POSTED BY Dewan Muslimat Pas Kawasan Shah Alam on 7:14 PM under
Salam dan marhaban,

Pada 20.4.2009, Husni Abd Halim salah seorang ajk Pemuda Pas Kawasan Shah Alam ditimpa kemalangan jalanraya di seksyen 8 Shah Alam.Difahamkan ketika itu Husni sedang keluar mengambil isteri beliau untuk makan tengahari bersama.Sumber dari keluarga mangsa, Husni telah dilanggar oleh sebuah lori berat di kawasan terbabit.Pemandu lori berkenaan sempat melarikan diri.Husni mengalami keretakan tempurung kepala di bahagian kanan dan sedikit pendarahan dalaman.Keadaan Husni kini dilaporkan stabil dan sudah sedarkan diri walapun masih mengunakan bantuan alat pernafasan.

Siti Hawa iaitu salah seorang ajk Nisa Kawasan Shah Alam melahirkan rasa terharu di atas lawatan dan doa sahabat-sahabiah yang tidak pernah putus sejak suami beliau di masukkan ke unit kecemasan.Hawa mengucapkan berbanyak terimakasih kepada semua dan mengharapkan doa berterusan semoga Husni segera sembuh seperti biasa.Insya-Allah.

Dewan Muslimat Pas Kawasan Shah Alam turut hadir untuk memberikan sedikit sumbangan peribadi dan sokongan moral kepada Hawa.

Sahabat-sahabiah yang masih ingin mengunjungi saudara Husni boleh menziarahi beliau di wad 3B, tingkat 3, Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang.

Hubungi 0197563581 (Puan Hawa)
1 comments so far:
    Krew Nisa April 22, 2009 at 11:15 PM , said...

    Hawa..sabar ya.Kami semua doakan!

     

Copyright DEWAN MUSLIMAT PAS KAWASAN SHAH ALAM | Using the GreenTech Theme | Bloggerized by Falcon Hive.com